Monday, February 10, 2014

Sretan Dan zaljubljenih - Sveti Valentin

Najdraži moj/moja ovom porukom želim da ti uputim srdačne čestitke za Dan zaljubljenih i Svetog Velentina. Neka ti se svi ljubavni snovi ostvare i neka u tvom srcu neprestano tinja dašak sreće i radosti.

Evo, došao je i taj dan, došao je najradosniji dan za zaljubljene, za tebe i mene, za sva srca što se silno ljube. Za sve srećne parove koji danas slave svoju sreću, poput nas, u beskrajnom plavom krugu lijepih želja, neka bude puno veselja, tuluma, druženja u ljubavi večnoj...

Kako te silno volim, ljubavi! Želim ti srećan praznik Dan zaljubljenih - Valentinovo!

Moje misli i moja sreća, moja zvezda večna, to si ti, ljubavi! Šaljem ti veliku pusu, mladiću moj!

U osvit zore, kat prvi sunčev zračak, mazi tvoje pospano lice, ja doću, doću da te grlim i ljubim. Srećan dan zaljubljenih, maco moja!

Došao je i taj dan, dan kada ti saopštavam ovu veselu vest, da te silno volim. U to ime neka ti je sretan veliki praznik Apolonove strele, što srce moje ranila je.


No comments:

Post a Comment