Wednesday, May 15, 2013

Nedostajes mi - sms

 Mogu imati svo zlato svijeta, i sve bisere i dijamante, ali kad ti nisi pored mene, sve je besmisleno! Nedostajes mi!

 Cuo sam da je neko sapnuo tvoje ime, ali kada sam se okrenuo, vidio sam da sam sam. Tad sam shvatio koliko mi nedostajes...

 Nedostajes mi u svakom otkucaju srca, u svakom treptaju oka, u svakom trenutku dana i u svakoj sekundi vremena!

 Kad ne dobijem tvoj sms, osjetim bol u srcu, u mom oku zablista suza i na moje lice padne sijenka tuge. Tada shvatim koliko mi nedostajes!

 Imam propusten poziv! Srecan sam zato sto znam da ti nedostajem. Ali jos srecniji sam kada se sjetim da cemo se uskoro vidjeti. Puno mi nedostajes!

 Suze su tihi jezik duse. Kada placem bez razloga, znam da je to zato sto mi toliko nedostajes!

 Oblaci mogu da prekriju sunce, ali sunce nikad ne prestaje da sija. Ti si kao sunce! Iako ne mogu cesto da te vidjam, uvijek sijas u mojim mislima. Nedostajes mi.

No comments:

Post a Comment