Thursday, May 16, 2013

Ljubavne sms poruke

Ljubav se ne moze definisati. Ona vam se jednostavno dogodi. To je nebeski osjecaj. S vremenom postane problem izraziti ljubav prema voljenoj osobi. Zato smo mi tu da vam damo neke prijedloge za ljubavne sms poruke, ili poruke koje ce te uruciti na listu papira. To je samo onda ukoliko niste u mogucnosti da se suocite s ljubavnikom, odnosno ljubavnocom da biste izrazili svoju ljubav. Veoma je vazno da izrazite svoju ljubav!
Mozete preuzeti neke ideje:

♥ Ti si onaj bez kojih moj život je besmislen. Volim te.

♥ Ja sam rođena da budem sa tobom.

♥ Zagrli me čvrsto, tako da ja te osetim prisutnosti čak i kada nisi sa mnom.

♥ Ti si svjetlo mog života, definicija ljubavi.

♥ Svaki put kad te vidim tako sam sretan.

♥ Kad god te vidim, hvala Bogu da mi da tako divan poklon.

♥ Tvoj poljubac mi daje čaroban osjećaj u mom srcu.


No comments:

Post a Comment