Thursday, May 16, 2013

Brzo ozdravi - sms

 Znam ja vrlo dobro razlog zasto si jos u bolnici! Vidio sam onu medicinsku sestru, ha ha! Salim se, brzo ozdravi, nedostajes nam!

 Bas si nasao sad da se razbolis, kad ima najvise posla! Brzo ozdravi i dolazi da nam pomognes!

 Ozdravi sto prije, za sljedeci vikend se sprema strasna zuraja. Ne zelis to da propustis, vjeruj mi!

 Znam kako ti je, i ja sam bio u bolnici. Dolazim poslijepodne, donijecu sah ( domino, karte.. ) i neku knjigu, a do tada, izdrzi!

  Ustaj, brzo, znamo da ti nije nista, kontrolni je odgodjen!

  Nadamo se da si bolje! Brzo ozdravi, znas da pocinje derbi, necu valjda sam gledati utakmice!

 Cuo sam da si bolje, drago mi je zbog toga. Odmaraj dan, dva, pa pravac u kafanu! Dosadno je bez tebe!


No comments:

Post a Comment