Monday, February 10, 2014

SMS čestitke za Valentinovo - poruke za dan zaljubljenih

Ljubavi moja, ovom prilikom želim da ti čestitam dan zaljubljenih. Ti si moje najveća, neprevaziđena ljubav, toliko te volim da je to neopisivo, skoro nestvarno. U bezobličju sreće i snažne ljubavi, ponosito mogu reći: ja te volim!

Zvezde će obasjati beskrajni krug modrog plavetnila na nebu, a moja ljubav će ostati večna i tako jaka... Primi puno lepih želja za ovaj praznik zaljubljenih - Valentinovo. I samo mi reci da li me voliš kao što tebe volim ja...

Dve duše, dva srca, dvoje ljudi što se vole. To smo ti ija ljubavi moja najdraža. U srcu plam za tobom gori, duša moja za tobom čezne, s reća je danas najveća. Tako će doveka ostati, znaj!

Tonem u misli o slutnji i strepnji, koliko te voli, to moje srce zna! Zato me usreći noćas u toploj postelji, ljubavi moja najveća. Srećno Valentinovo

Kad jutrom osvane zora, tiho i nežno, privuce se kraj uzglavlja moga, i tada, dragi, probudi svoju usnulu princezu poljubcima strasnim, kako samo ti to znaš.

Noći su puste i setne kad nema tebe da ruku mi greješ. Poželim ponekad da te silno ljubim, jer ljubav je jedino što večno sja!

Minuli dani prođoše kao treptaj zore koja rudi. A duša moja večno sanja poljupce tvoje na grudima vrelim....

Koliko te silno volim, koliko te silno ljubim, srećo i tugo, zvezdo i meseče, stegni me u zanosu ljubavi večne!


No comments:

Post a Comment