Thursday, May 16, 2013

Stihovi - odglumi romantiku

 Stihovi se salju ako nemas nista pametno za reci a cura te smara zato sto se ne javljas. Pali, garant!

 Moje srce je vojska. Tvoj osmjeh je general.

 Sinoc je andjeo usao u moju sobu. Zamolio sam ga da pazi na tebe. On se nasmijao i rekao: "Andjeli ne paze na andjele".

 Medju zvijezdama, ti si najsjajnija. Medju vjetrovima, ti si onaj koji donosi topao vazduh. Medju zenama, ti si ona kojoj zelim da poklonim ruzu.

 Crvene ruze rastu u mom srcu. One nikada nece uvenuti. Znas li zasto? Zato sto cvjetaju svaki put kada vidim tvoj osmjeh, kada cujem tvoj glas ili kad samo mislim na tebe..

 Kako je moguce da sam srecan i tuzan u isto vrijeme? To je zato sto te volim, a ne mogu te vidjeti do sutra.

 Kad sam te prvi put vidio, zagrijala si mi srce. Drugi put si zapalila mali plamen. Sada zbog tebe moje srce gori kao pakao!

No comments:

Post a Comment