Wednesday, May 22, 2013

Sms poruke za prijateljstvo

 Svjesni smo vrijednosti pravih prijatelja. Svi znamo da su oni najvece blago u zivotu. Ne oklijevajte, zahvalite svojim prijateljima zato sto postoje.

 Znam da nije uvijek lako, ipak, hvala ti sto me volis.

 Hvala ti jer me volis takvu kakva jesam. Srecna sam sto si mi ti najbolji prijatelj.

 Ljubav je dobra za reprodukciju covjecanstva a prijateljstvo za njegov napredak.

 Drago mi je sto prijateljstvo nema cijenu. Da ima, ja nikada ne bih mogao priustiti prijatelja kao sto si ti.

 Prijatelj je neko ko razumije tvoju proslost, vjeruje u tvoju buducnost i prihvata te u sadasnjosti takvu kakva jesi.

 Prijatelj je kao knjiga. Moras je procitati cijelu da bi shvatio njenu ljepotu. Ti si najbolja knjiga koju sam u zivotu procitao.

No comments:

Post a Comment