Tuesday, May 14, 2013

Sms za najbolju prijateljicu

 Kad se osvrnem na dane koje smo provele zajedno, shvatim da si upravo ti ono sto moj zivot cini lijepim i srecnim. Divno je imati prijatelja kao sto si ti.

 Ponekad je reci "izvini" najteza stvar na svijetu. Ali ta jedna rijec moze sacuvati ono najbolje u nasem zivotu, nase prijatelje. Izvini. Nikad se vise necemo svadjati, uvijek cemo biti najbolje prijateljice.

 Pravi prijatelji su veoma rijetki. Ljudi to ne znaju cijeniti. Imati pomoc i podrsku, u dobru i u zlu, to je prava sreca. Tu srecu znamo cijeniti ti i ja. Zauvijek najbolje prijateljice!

 Potreban je 1 minut da se sretne posebna osoba, 1 sat da se upozna, 1 godina da se zavoli i 1 zivot da se zaboravi. Ta posebna osoba si ti!

 Kad je Bog otvorio prozore raja, pitao me je: "Koja je tvoja zelja za danas?"
Ja sam odgovorila: "Podari svu radost svijeta osobi koja ovo cita!"

No comments:

Post a Comment