Sunday, May 19, 2013

Poruke za baku i deku

 Oni koji imaju bake i deke znaju da su to bica koja bi sve uradila za unuke. Bake prave omiljenu hranu, deke rado setaju i cunjaju sa unucima, a nestasluke sakrivaju od roditelja i seretski se smijulje. Zato im ponekad posaljite sms onako, bez razloga, a ne samo za rodjendan.

 Dragi bako i deko, evo sjetila sam vas se nesto, pa reko' da vam posaljem poruku onako, bez razloga. Voli vas vas unuk ( ime ).

 Draga bako, dobio sam onaj pokolon koji si mi poslala. Zelim da ti zahvalim i da te pozdravim. Vidjecemo se uskoro, sljedece sedmice dolazimo kod tebe.  Puno pozdrava od tvog unuka ( ime ).

 Srecan odlazak u penziju svom najdrazem djedu zeli unuk ( ime ).

 Vi ste najbolji baka i deka na cijelom svijetu. Srecna sam zato sto postojite i volim vas od sveg srca. Vasa ( ime ).

 Dragi deda, nasla sam onu igracku koju smo prije neki dan zajedno izgubili u basti, pa sam se sjetila kako nam je bilo lijepo. Jedva cekam da dodjes kod nas, da se ponovo igramo. Voli te tvoja unuka.

 Zdrvo bako i deko. Gledala sam neki film o djevojcici koja ima slicne baku i deku kao sto ste vi, ali vi ste ipak malo bolji. Zapravo, vi ste najbolji baka i deka na citavom svijetu. Voli vas vasa unuka ( ime ).

Ili im možete napraviti neobične moderne papuče koje će im se zagarantovano svideti:


 Kupujete li poklone? Jeste li razmišljali o tome da ih napravite sami? Pogledajte sliku. Papuče koje možete pokloniti apsolutno svima.

 Svi imamo stare farmerke koje se uopšte
više ne mogu nositi, a žao nam je da ih bacimo. Ovo im je savršena primjena. Papuče se mogu sašiti i ručno, ali mašina za šivenje bi umnogome olakšala rad. Đon možete učvrstiti tako da između dva sloja umetnete karton, ali dovoljno će biti i nekoliko slojeva od ostatka starih farmerki.



Odličan poklon, zar ne?

No comments:

Post a Comment