Thursday, May 23, 2013

Cestitke za rodjendan mami

 Ako nas neko pita sta osjecamo za svoju mamu, nema sumnje da svi iz prve kazemo pravi odgovor. Ljubav. Ljubav mami pokazujemo svaki dan, ali kada treba napisati neke zelje, dodjemo u nedoumicu. Preporucicu vam neke simpaticne poruke. Mozete poslati dugacku ili kratku poruku, u zavisnosti od toga sta bi se mami vise svidjelo, ili jednostavno, sta se vise svidja vama.

 Ti si najbolja mama na cijelom svijetu!

 Hvala ti sto si uvijek vjerovala u mene. Srecan rodjendan!!!

 Srecan rodjendan mojoj omiljenoj mami.

 Najdraza mama! Kada sam prvi put otvorio oci vidio sam te kako se smijesis, kako me hranis i volis. Poceo sam zivot gledajuci tebe. Tebi sam prvi put govorio. S tobom sam vidio sve boje zivota. U mom zivotu mnoge stvari se mijenjaju, ali jedna nikad nece. A to si TI, moja mama. Hvala ti za sve sto si ucinila za mene. Volim te. Zelim ti dug i srecan zivot.

 Neka tvoja sreca bude onoliko velika kao sto je sreca koju si uvijek davala meni. To je najveca sreca koja se moze zamisliti. Srecan rodjendan!

 Srecan rodjendaaan!

 Ne zaboravite na kraju svake poruke napisati: Voli te tvoj\a sin\kcer ( ime ).

No comments:

Post a Comment