Thursday, May 23, 2013

Cestitke za rodjendan mami

 Ako nas neko pita sta osjecamo za svoju mamu, nema sumnje da svi iz prve kazemo pravi odgovor. Ljubav. Ljubav mami pokazujemo svaki dan, ali kada treba napisati neke zelje, dodjemo u nedoumicu. Preporucicu vam neke simpaticne poruke. Mozete poslati dugacku ili kratku poruku, u zavisnosti od toga sta bi se mami vise svidjelo, ili jednostavno, sta se vise svidja vama.

 Ti si najbolja mama na cijelom svijetu!

 Hvala ti sto si uvijek vjerovala u mene. Srecan rodjendan!!!

 Srecan rodjendan mojoj omiljenoj mami.

 Najdraza mama! Kada sam prvi put otvorio oci vidio sam te kako se smijesis, kako me hranis i volis. Poceo sam zivot gledajuci tebe. Tebi sam prvi put govorio. S tobom sam vidio sve boje zivota. U mom zivotu mnoge stvari se mijenjaju, ali jedna nikad nece. A to si TI, moja mama. Hvala ti za sve sto si ucinila za mene. Volim te. Zelim ti dug i srecan zivot.

 Neka tvoja sreca bude onoliko velika kao sto je sreca koju si uvijek davala meni. To je najveca sreca koja se moze zamisliti. Srecan rodjendan!

 Srecan rodjendaaan!

 Ne zaboravite na kraju svake poruke napisati: Voli te tvoj\a sin\kcer ( ime ).

Mami možete napraviti i neobične poklone koji će joj se neobično dopasti, naročito ako voli cveće

Nevjerovatno zabavna ideja. Što se tiče poklona tipa uradi sam, najdraži su mi oni za čiju izradu materijal već imate. Vrlo je lako moguće da ovo imate.

 Sjećate li se tzv. kroksica? Prije nekoliko sezona pojavile su se u preskupim radnjama i preplavile gradove. Sljedeće godine stvar su preuzeli kinezi, i popularnost ovih papuča više nije opadala. Par možete kupiti u kineskim prodavnicama za oko 2 eura.

 Ove saksije najbolje bi bilo držati u vrtu, a ako se odlučite za balkon, vodite računa da ispod saksija postavite tacnu ili nešto nalik tome.




Ja sam oduševljena idejom. Da li se vama sviđa? Komentarišite :)

I još poklona:


 Napraviti saksiju? Ništa lakše. Uzmite običnu plastičnu flašu. Presijecite je u zavisnosti od dubine saksije koju želite. Od komadića plastike, papira ili kamenčića napravite oči, nos i usta svojoj saksiji. Pustite mašti na volju. Možete napraviti i obrve, brkove, bradu i sl. Posadite biljku koju želite. Poželjno je da ima malo gušće lišće, ali nije neophodno, saksija može biti simpatična i ako je proćelava :)


Osim što štedite novac koji biste dali za saksiju, možete se zabavljati praveći unikatne saksije sa karakterom. Takođe možete biti ponosni na sebe, reciklaža je veoma važna stvar!




No comments:

Post a Comment