Thursday, May 23, 2013

Cestitke za rodjendan bratu

 Brat je najbolji prijatelj za citav zivot! To je dovoljan razlog da mu posaljete sms za rodjendan, zar ne?

 S tobom imam duplu zabavu, brata i najboljeg druga. Srecan rodjendan!

 Srecan sam i ponosan zato sto si bas ti moj brat! Zelim da zajedno slavimo jos 100 tvojih, i mojih, naravno, rodjendana.

 Da sam imao priliku da biram brata, izabrao bih bas tebe! Ti si najbolji brat na svijetu. Srecan rodjendan.

 Iako stalno pozajmljujes a ne vracas moje stvari, volim te, sta cu, ipak si mi brat. Zelim ti srecan rodjendan.

 Divno je imati brata kao sto si ti. Nije toliko vazno ono sto cinis za mene. Vazniji je osjecaj sto znam sta bi sve ucinio za mene! Isto to mozes ocekivati od mene. Volim te i zelim ti najbolje stvari koje mozes zamisliti. Voli te tvoja najmocnija, najbolja, najljepsa, naj..., naj... sestra!

No comments:

Post a Comment