Thursday, May 16, 2013

Cestitke za godisnjicu sms

 Kad bih te upoznao sutra, opet bih ti dao svoju ljubav. Ako bi me pitala: "Da li me jos uvijek volis", rekao bih: "Dok nas smrt ne rastavi!". Srecna godisnjica.

 Najbolja stvar koja mi se desila u zivotu je to sto si se udala za mene. Moja ljubav je svakim danom sve veca. Voljecu te zauvijek!

 Nista na ovom svijetu ne moze biti tako divno kao ljubav koju si mi podarila. Kako godine prolaze, nasa ljubav postaje sve snaznija i veca. Znam da ce tako ostati zauvijek. Srecna godisnjica!

 U zivotu smo imali i dobre i lose dane. Zajedno smo prosli i dobro i zlo. Srecan sam zato sto je kroz sva iskusenja nasa ljubav postajala sve jaca i jaca. Tako ce zauvijek ostati. Srecna godisnjica!

 I nakon svih ovih godina, nasa ljubav mi donosi srecu i veselje. Znam da ce tako ostati zauvijek, i da cemo zajedno proslaviti jos puno godisnjica. Zajedno do kraja zivota!

 Tvoja ljubav cini moje dane srecnim i veselim. U moj zivot donijela si cisti uzitak. Znam da je nasa ljubav vjecna i istinita. Hvala ti za sve godine koje si podijelila sa mnom. Srecna godisnjica!

No comments:

Post a Comment